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Aerotek: Représentant Service À La Clientèle / Csr

Aerotek

C'est un Temps-Plein job à Laval, QC publiée le août 1, 2020.

Description de l’entrepriseDevenez l’allié de nos clients pour fournir le meilleur service client.

Notre client adhère à des normes opérationnelles élevées pour maintenir un espace de travail organisé et efficace où ils réutilisent les pièces pour leur donner une seconde vie.

Rejoignez l’équipe dans l’une des principales entreprises d’Amérique du Nord dans leur secteur respectif.C’est simple: ils le font bien.

Ils visent l’excellence.Description de l’emploi:Relevant du superviseur du centre d’appels, l’agent du centre d’appels est le lien direct entre nos clients et l’entreprise, répondant aux clients, trouvant des informations ou s’informant de la disponibilité de certains produits.Prenez les appels entrants des clients qui souhaitent obtenir des informations sur la disponibilité des pièces dans nos différents sites.Offrir un service impeccable, efficace et professionnel et un sens du service client très développé.Soyez minutieux et précis dans les informations fournies aux clients afin de fidéliser la clientèle.Faire des appels de vente sortants.Qualifications:Au moins un an d’expérience dans un poste similaireFiabilité, diligence et ponctualitéCapacité à offrir un excellent service clientCapacité à suivre les procédures du centre d’appels et à respecter les normesCompétences en négociation, persuasion et très bonnes compétences en communicationBilinguismeEnvironnement de travailHoraire de travail: Nos heures d’ouverture sont du lundi au vendredi de 7 h à 20 h.

et samedi et dimanche de 8 h à 18 h Nous demandons à nos agents d’être disponibles à tout moment.Poste permanent permanent.Ce que nous offrons:Assurance collective après trois moisREER collectif après six moisHeures supplémentaires à temps et demi après 40 heuresdu café gratuitParking gratuitPlan de bonusÉvénements sociaux (barbecue, sucrerie, tirages, etc.)Company DescriptionBecome our clients’ ally to provide the best customer service.

Our client adheres to high operational standards to maintain an organized and efficient workspace where they repurpose parts to give them a second life.

Join the team in one of North America’s leading companies in their respective industry.It’s simple: They do it right.

They aim for excellence.Job Description:Reporting to the Call Center Supervisor, the Call Center Agent is the direct connection between our customers and the company, responding to customers, finding information or learning about the availability of certain products.Take incoming calls from customers who want to get information about the availability of parts at our various locations.Offer impeccable, efficient, professional service and a highly developed sense of customer service.Be thorough and accurate in the information provided to customers in order to create customer loyalty.Make outgoing sales calls.Qualifications:At least one year of experience in a similar positionReliability, diligence and punctualityAbility to offer excellent customer serviceAbility to follow call center procedures and uphold standardsNegotiation skills, persuasiveness and very good communication skillsBilingualismWork EnvironmentWork schedule: Our business hours are Monday to Friday from 7 a.M.

to 8 p.M.

and Saturday and Sunday from 8 a.M.

to 6 p.M.

We ask our agents to be available at any time.Permanent full position.What we offer: Group insurance after three monthsGroup RRSP after six monthsOvertime at time-and-a-half after 40 hoursFree coffeeFree parkingBonus planSocial events (BBQ, sugaring off, draws, etc.)À propos d’Aerotek: Notre monde nous tient à cœur.

Reconnu Best of StaffingMD par nos clients et le talent que nous recrutons, AerotekMD Inc.

se distingue comme chef de file du recrutement et en de la dotation de personnel grâce à sa grande compréhension des liens entre le talent et les affaires.

Étant donné qu’Aerotek est un partenaire stratégique de plus de 18 000 clients et 300 000 employés contractuels chaque année, son approche axée sur les gens lui permet d’offrir un avantage concurrentiel à ses clients et des emplois gratifiants à ses employés contractuels.

Aerotek, dont le siège social est à Hanover, au Maryland, exploite un réseau de plus de 250 bureaux non franchisés, comptant plus de 8 000 employés internes dévoués à servir nos clients.

Aerotek est une société en exploitation d’Allegis Group, un fournisseur multinational de solutions en matière de talent.

Pour en savoir davantage, consultez le site aerotek.Com/fr-ca.

About Aerotek: We know that a company’s success starts with its employees.

We also know that an individual’s success starts with the right career opportunity.

As a Best of Staffing® Client and Talent leader, Aerotek’s people-focused approach yields competitive advantage for our clients and rewarding careers for our contract employees.

Since 1983, Aerotek has grown to become a leader in recruiting and staffing services.

With more than 250 non-franchised offices, Aerotek’s 8,000 internal employees serve more than 300,000 contract employees and 18,000 clients every year.

Aerotek is an Allegis Group company, the global leader in talent solutions.

Learn more at Aerotek.Com.The company is an equal opportunity employer and will consider all applications without regards to race, sex, age, color, religion, national origin, veteran status, disability, sexual orientation, gender identity, genetic information or any characteristic protected by law.If you would like to request a reasonable accommodation, such as the modification or adjustment of the job application process or interviewing process due to a disability, please call 888-237-6835 or email accommodation@aerotek .Com for other accommodation options.

However, if you have questions about this position, please contact the Recruiter located at the bottom of the job posting.

The Recruiter is the sole point of contact for questions about this position.